2018. július 29., vasárnap

Kávés könyves tag



Képtalálat a következőre: „kávé”Sziasztok Molyok !
Egy újabb taggel érkeztem. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretek kávézni, és szerintem az olvasás és a kávézás együtt nagyon jó párosítás.
Gyertek és kávézzunk együtt néhány szuper könyv mellett!

1. Black coffee / Fekete kávé: egy könyv vagy egy sorozat amibe egy picit nehéz belerázódni de igazi hardcore rajongó tábora van
Én ide a Trónok harcát mondanám, mert nagyon hosszúak a könyvek, és az elején valóban nehéz belerázódni, de amikor beindul a történet akkor csak úgy pörögnek a lapok. És nem utolsó sorban hatalmas rajongó tábora van, mind a könyvnek, mind a sorozatnak.
Képtalálat a következőre: „trónok harca”
2. Peppermint mocha / Borsmentás mokka: egy könyv vagy egy sorozat ami a téli időszakban sokkal népszerűbb
Az én meglátásom szerint karácsony környékén nagyon sokan olvassák Charles Dickens Karácsonyi ének című művét. Én is elszoktam olvasni ezt a könyvet, mert meghozza azt az igazi karácsonyi hangulatot, és, mert mindig meghatódok egy picit a történet vége felé.

                                                                                           

3. Hot chocolate / Forró csoki: Egy gyermekkori kedvenc könyved
Geronimo Stiltontól a Sajtsárga lakókocsi. Gyerekkoromban nagyon sok Geronimo Stilton könyvet olvastam, imádtam a humora miatt, gyerekként pedig nagyon tetszett a sok színes illusztráció. 4. Double shot of espresso / Dupla eszpresszó: egy könyv, amit az elejétől a végéig végigizgultál

Ez a könyv számomra egyértelműen Stephen Kingtől Az. Hosszú terjedelmes kötetről van szó, és hát néhány jelenet közben tövig rágtam a körmeimet, hogy most akkor mi lesz , megint milyen szörnyűség fogtörténni. Képtalálat a következÅ‘re: „az” 5. Starbucks / Starbucks: Egy könyv, amit mindenhol látsz
Sarah J. Maas Üvegtrón című kötete. Majdnem minden booktubernél már láttam, vagy molyon ütközök bele, egyszerűen mindenhol ott van, és én még mindig nem olvastam. :D ( nem ártana a jövőben bepótolnom, ha már lépten nyomon szembe jön velem ez a könyv ) 6. Latte / Tejes kávé: egy könyv vagy egy sorozat eredeti ötlet szép megvalósítással
Képtalálat a következőre: „harry potter”
Ez a legkedvesebb sorozatom ,a Harry Potter. Egyszerűen imádom azt a világot,amit J. K. Rowling megteremtett. Nagyon szuper karakterek, izgalmas cselekmény, és az olvasó csak tátja a száját olvasás közben, hogy' wáo micsoda világ itt akarok én is élni.' Rowling óta nem sikerült még senkinek számomra olyan jól felépített világú könyvet írnia , mint neki. ( Nem értem az én baglyom hol késik már )

7. Oops! I accidentally got decaf / Oppá véletlenül koffeinmentes kávét kaptam: egy könyv, amitől sokkal többre számítottál
Képtalálat a következÅ‘re: „tövisek és rózsák udvara”Piero Chiaratól Az asztrahánbunda számomra egy hatalmas csalódás volt. A könyv fülszövege izgalmasan hangzott, én meg kis naiv el is hittem, hogy ebből még lehet valami. A történet unalmas volt, egy szereplőt sem tudtam megszeretni, és már lassan két éve, hogy ez az első könyv, amit félbehagytam. Általában végigszenvedem magam ha kevésbé tetszik is a történet, mindig adok neki egy újabb esélyt, bár rendszerint ezzel a könyvek vissza is élnek szépen. De ez a könyv kiakasztott, képtelen voltam tovább szenvedni. És igen itt jön az a történet szóba, hogy volt egyszer egy könyv, ami repült egy nagyot. :D
8. The perfect blend / A tökéletes keverék: egy könyv, ami egyszerre keserű és édes, mégis tökéletes

Sarah J. Maas Tüskék és rózsák udvara kötete. Abba aztán volt minden. Feyra negatív élete a történet elején, majd a Tamlinnal való kapcsolata megédesíti a történetet az olvasó számára. Ez egy tényleg keserő és édes, de mégis tökéletes könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése