2020. április 5., vasárnap

Márciusi összegző


Sziasztok Molyok !
A mai bejegyzésemben a márciusi olvasmányaimat mutatom meg nektek. 


Márciusban elég sok minden történt, ami sokunk életét fenekestül felforgatta. Jött ez a vírus és elszakított a barátainktól, szeretteinktől és szerintem sokan vagyunk úgy, hogy bárcsak végre újra mehetnénk iskolába, ami így leírva is fura, mert soha nem gondoltam, hogy ezt mondom, de így van. Hiányzik az iskola, a barátaim és utálom ezt a görcsöt a gyomromba, tudom sokatoknak ismerős ez az érzés. Ez a helyzet egy kis időre olvasási válságba is taszított, de szerencsére ez csak pár napig tartott, mert sikerült ezen túllendülnöm, és azóta meg falom a könyveket. Azt érzem, hogy amíg olvasok addig se azon gondolkozom, hogy vajon merre hol járhat ez a láthatatlan veszély, ami miatt most ez a helyzet kialakult. Az olvasással tehát már nincs baj, viszont az írás még mindig nem megy olyan jól, mint azelőtt. A gondolataim összevissza csaponganak és több bejegyzést töröltem is mielőtt kitettem volna, mert egyszerűen érthetetlen katyvasz volt az egész. Most már lassan kezdek visszatérni, de még mindig nem az igazi. Megfogadtam, hogy áprilisban megpróbálok aktívabb lenni itt a blogon, több értékelést, interjút meg mindenfélét hozni, ha már így alakult a helyzet, és egész nap itthon vagyok. Egyébként ez a legrosszabb ,hogy sok időm lenne írni, de még sem meg úgy, ahogy én szeretném, és közbe meg rengeteg értékeléssel elvagyok maradva. Most majd próbálkozok ezeket behozni, aztán majd meglátjuk mi lesz belőle. Köszönöm, hogy ennyien itt vagytok velem és olvassátok a gondolataimat ! Többet nem szeretnék írni erről az egész helyzetről, hiszen mindenhol ezt halljuk. Inkább írnék arról ami minket molyokat összeköt, a könyvek ! ( Bocsánat ezért a kis lelkizésért, de nagyon jól esett ezt kiírni magamból, de tényleg ! )

Mint ahogy azt írtam is már márciusban szinte faltam a könyveket, hiszen most ők voltak az én menedékeim. Ebben a hónapban összesen 12 könyvet sikerült elolvasnom, ami összesen 3076 oldalt jelent ! Ez nálam egyéni rekord, hiszen soha nem olvastam még ennyi könyvet el egy hónap alatt. Hihetetlenül örülök ennek a számnak és remélem, hogy a továbbiakban is tudom tartani ez a legalább 10 könyvet havonta, vagy többet, és akkor meg lesz ebben az évben a 100 könyv *-* Na, de akkor lássuk is mik voltak ezek !

Elyn Vee N.: Santa Night  Sarah J. Maas: The Assassin's Blade – Az orgyilkos pengéje és más történetek  Vivien Holloway: Mechanikus farkas  Megyeri Judit: Rózsakő – Kezdetek

Acsai Roland: A betondzsungel könyve Mary Hooper: Édességek kicsiny boltja Mary Hooper: Szirmok a hamuban  Jo Nesbø: Vér a havon 

Csernovszki-Nagy Alexandra: Antónia eltűnt  Benyák Zoltán: Az utolsó emberig  Tricia Levenseller: Daughter of the Pirate King – A kalózkirály lánya   Margaret Atwood: A szolgálólány meséje

A hónap legjobb könyve:
Ezúttal ez nagyon nehéz döntés, mert szuper jó könyveket olvastam ebben a hónapban, ezért inkább top hármat választok. :D

TOP 3 legjobb könyv a hónapban:

  • Benyák Zoltán: Az utolsó emberig
  • Jo Nesbo: Vér a havon
  • Margaret Atwood: A szolgálólány meséje

Köszönöm, hogy itt vagytok velem, és olvassátok a bejegyzéseimet ! Legyetek jók, olvassatok sokat és vigyázzatok magatokra !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése