2020. április 18., szombat

Elyn Vee N. : Cseszd meg, Hunter!

Ha egy igazán könnyed és humoros romantikus történetre vágysz, akkor ez a te könyved.

https://moly.hu/system/covers/big/covers_564292.jpg?1565514732
Írta:
Elyn Vee N.
Cím: Cseszd meg, Hunter !
Oldalak száma: 276
Kiadta: Book Dreams
Megjelenés: 2019
Molyos értékelése: 90%
Műfaj: romantikus, erotikus
Fülszöveg:


Hunter Blake. Számomra a nagybetűs FÉRFI. A puszta tekintetével sikerült elérnie, hogy megkérdőjelezzem a saját épelméjűségemet. Megragadott, majd bezárt egy kalitkába, amit gondosan kulcsra zárt. De mi van akkor, ha nem is akarok szabadulni? Te jó ég, de szívesen maradnék a foglya! Egy probléma van. Hogy még pár hónap híján kiskorú vagyok. Ő pedig rendőr. És az apám is rendőr. Ráadásul a főnöke…


Borító:
Azt kell, hogy mondjam, hogy szerintem ez a borító nagyon hangulatosra sikerült és igazán jól visszahozza a könyv olvasása közben érzett érzéseimet. Számomra a képen megjelenő két személy igazán jól megtestesíti Hunter és Olivia személyét.

„– És… megfenyegetted? Például, hogy letéped a golyóit meg ilyenek.
Apám szörnyülködve néz rám.

– Dehogyis, Liv! Csak azt mondtam neki, hogy készüljön fel arra, hogy ha megbánt téged, élve fogom elásni a hátsó kertben.”


Karakterek:
Történetünk két főszereplője Hunter és Olivia, akiknek szemszögén keresztül láthatjuk az eseményeket.

Olivia karaktere számomra már rögtön az elején megfogott.Szerettem olvasni a gondolatait, és igazán könnyen tudtam azonosulni vele. Tetszett, hogy megismerhettünk több olyan múltban történt eseményt is a lány életéből, ami alakította az ő személyiségét, így ez által vált számomra teljesen hitelessé és szerethetővé. Úgy gondolom, hogy Olivia egy olyan lány, akit szerencsére egyáltalán nem akart az írónő tökéletesnek mutatni. Megismerjük a könyvben több hibáját is, amik szerintem csak még tovább fejlesztették a lány karakterét az olvasó szemében, hiszen mindannyiunknak vannak hibái, egyikünk sem tökéletes, így az egész történet sokkal valóságosabbá és hihetőbbé vált.

Na és akkor néhány szóban Hunter karakteréről is. Engem ez a fiú teljesen elvarázsolt. Imádtam olvasni a gondolatait, és nagyon tetszett az, ahogyan őrlődött magában, hogy akkor most mit is kezdjen Olíviával és ezzel az egész helyzettel. Röviden annyit mondanék még róla, hogy szerintem egy igazán szerethető és izgalmas személy, aki nem csak Olivia, de az olvasók fejét is elcsavarja, szóval üzenem minden kedves könyvmolynak, hogy Hunter Blake-kel jó lesz vigyázni ! :)

Írói stílus:
Számomra ez a kötet egy könnyed és gyors olvasás volt, kevesebb, mint egy nap alatt befaltam, mert annyira kíváncsi voltam arra, hogy akkor most hogyan is oldódik meg ez a helyzet. Kiszeretném emelni azt, hogy határozaton látom a változást és a fejlődést az írónő Santa Night novellájához képest. Ebben a történetben sokkal jobban megismerhettük a szereplőket, illetve az ő múltjukat is. A cselekményszál izgalmas és folyamatosan fenntartja az olvasó figyelmét, izgul minden fejezetnél, hogy na akkor most mégis mi fog történni. A rengeteg pozitívum mellett úgy gondolom a kötet legnagyobb erőssége a humora, amit én egyszerűen imádtam. Némely jelenetnél hangosan felnevettem és szaladtam a páromhoz, hogy neki is elmeséljem, aki ugyancsak dőlt a nevetéstől. Összegezve még annyit mondanék, hogy szerintem ilyen jellegű kötetekre van szükségünk ilyen nehéz időszakokban, mint most !

Gondolataim a könyvről:
Engem ez a kötet teljesen kiragadott ebből a jelenlegi valóságból, és azt hiszem, bátran mondhatom azt, hogy úgy igazából sikerült neki meg is nevettetnie. Ami azért nagy szó, mert ritkán szoktam nevetni könyvön, leginkább csak mosolygok, de itt hangosan rázkódtam a nevetéstől. 

A jó humor mellett ki kell emelnem azt, hogy egy igazán egyszerű, de mégis nagyon szerethető történetet kapunk. A két főszereplő már az első oldalakon meggyőzött magának. Igazán jó volt a kötetben az, hogy a két szemszög stílusa, hangvétele szépen elvált, így sokszor nem is kellett néznem, hogy most melyik szereplő gondolatait olvasom. Nem utolsó sorban minden könyvmolynak üzenem, hogy Hunter Blake személye titeket is le fog venni a lábatokról!


Kiknek ajánlom:
  • akik szeretik a humoros történeteket
  • akik szeretik a romantikus regényeket
  • akik valami könnyed, de jó olvasmányra vágynak
Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

„ Ne agyalj rajta, úgyis másképpen történik.”

 „ Atyám… nem hiszem el, hogy úgy bukdácsolnak ki belőlem a szavak, mint az újszülött antilopok, amikor járni próbálnak”

„ Mit tegyünk? Három Adonisz rendőr lépett be az eddig kimondottan unalmas osztályterembe, ezzel sok lány titkos fantáziáját életre keltve. Vetkőzzenek, uraim.”


Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!

Legyetek jók! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése