2019. december 9., hétfő

A szerelem néha fáj, főleg hogyha bűnös | Carol McLogan: Enyém, tiéd

Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésemben egy olyan könyvről hoztam el nektek a véleményemet, ami a maga 166 oldalával is tudott hatni az én kis lelkivilágomra. Ez a könyv pedig Carol McLogan Enyém, tiéd című kötete. Amikor elkezdtem olvasni azt gondoltam, hogy egy aranyos kis romantikus történet lesz, ami kellemesen fogja melengetni a szívemet. Hát nem igazán ez történt. Carol McLogan ebben a kötetben olyan eseményeket ír le, amelyek bármikor megtörténhetnek akár velünk is, és ez talán kicsit fájhat is az olvasónak, hogy igen valóban ilyen az élet két marokkal osztogatja a pofonokat. Ettől függetlenül természetesen tetszett a történet, még így is hogy ilyen irányba ment el a dolog.

Köszönöm szépen az írónőnek, hogy kaphattam ebből a történetből egy recenziós példányt !

Na és akkor jöjjön is most már végre az értékelés !

Írta: Carol McLogan
Cím: Enyém, tiéd
Oldalak száma: 166
Kiadta: Garbo
Megjelenés: 2018
Molyos értékelése: még nincs százalékban kifejezhető , olvassuk sokan, hogy minél előbb legyen !
Fülszöveg:


Az álnéven író szerző első könyve olyan magával ragadó, mint a szerelem, amiről szól. Szereplői valóságosak, mind erényeikben, mind hibáikban, s jó pár baklövésükben saját tévedéseinkre ismerhetünk rá.
Olykor pikáns, humorral tűzdelt, közben mindvégig emberközeli és mosolyt fakasztó történetet tarthat kezében az olvasó, mely klasszikus témát, a tiltott szerelmet helyezi a középpontba, egy modern, megosztó szituáción keresztül.
Merünk-e bekukkantani a titkokból szőtt függöny mögé?




A könyv műfaja:
Carol McLogan regénye a romantikus kategóriába sorolható be, amelynek középpontjában egy szerelmi háromszög áll.

Borító:
Egy egyszerű, de mégis szép borítóról beszélhetünk. Tetszik, hogy a borítón csak árnyalakként látjuk a csókolózó párt, illetve a körülöttük lévő köd nagyon jól utal arra titokzatosságra, ami a kötet két főszereplőjét körbelengte a történet során.


„ Azt akartam, hogy soha ne érjen véget. Azt akartam, hogy minden reggel együtt keljünk ki az ágyból, együtt igyuk meg a kávénkat. Azt akartam, hogy az életem része legyen. Őt akartam és csak őt.”




Karakterek:
Történetünk főszereplője, Edina, aki egy baleset folytán ismerkedik meg John-nal. Ahogy ez várható persze rögtön egymásba szeretnek. De van itt egy hatalmas bökkenő ! John-nak felesége és gyereke is van, így ez a kapcsolat már eleve bűnös. Innentől kezdődnek a bujkálások, titkos találkozók és hazugságok hosszú sora. 

Személy szerint én elvetem és nagyon elítélem, ha egy kapcsolatban valaki félrelép, így sajnos a szereplőkkel sem tudtam igazán azonosulni. Úgy gondolom ha egy kapcsolat már nem működik, akkor ki kell lépni belőle, tovább menni, nem pedig megcsalni a másik felet.

Röviden azért pár szót természetesen ejtek róluk. Edina karaktere teljesen hétköznapi és életszerű volt. Úgy gondolom, hogy ebbe a kapcsolatba bele se kellett volna mennie főleg, hogy az imádott férfinak felesége és gyereke is van. Ha tényleg olyan szép, akkor simán találhatott volna másik férfit is. 

John karaktere sok helyen sokszor kiakasztott. Kezdjük ott, hogy ha egy férfinak van családja, akkor miért találkozgat egy másik nővel.  Az, hogy John-nak ez miatt kettős életet kellett élni végleg kiverte nálam a biztosítékot. Egy pillanatig nem sajnáltam ez miatt, hiszen teljes mértékig megérdemelte ezt a sorsot, és végig nagyon vártam már, hogy végre mikor fog már lebukni. Két nő életét tette egyszerre boldoggá és mégis keserűvé. Úgy gondolom neki az lett volna a leghelyesebb döntése, ha már az elején a felesége elé állt volna, és elmondta volna , hogy mi is a helyzet Edinával. Nyilván akkor egy teljesen másmilyen történetet kaptunk volna. 

Írói stílus:
Ahhoz képest, hogy Carol McLogan első regénye, szerintem nagyon olvasmányos és pörgős lett. Úgy gondolom, hogy attól hogy ez a megcsalós téma, és a szereplők sem igazán jöttek át ettől függetlenül úgy érzem, hogy egy szórakoztató ,jó regény ez így első nekifutásra. Kiemelném azt, hogy az egész kötet nagyon valóságos és életszerű, ami nekem tetszett ebben a regényben. Olyan helyzeteket tár elénk a kötet, hogy az ember elgondolkozik rajta, hogy ez bármikor megtörténhet akár velem is.

Saját vélemény:
Örülök, hogy ez a kötet a kezembe került, még annak ellenére is, hogy ez a téma nem igazán a szívem csücske a könyvekben. Sajnálom, hogy a szereplőket nem igazán sikerült megszeretnem, bár ettől függetlenül értem az indítékaikat, csak nem értek velük egyet. A kötet maga igazán olvasmányos és könnyen olvasható volt, így gyorsan át tudtam pörgetni ezt a történetet. Nagy szívfájdalmam még ebben a kötetben a fejezetek hiánya. Hihetetlen,de számomra nagyon rossz volt így fejezetek nélkül olvasni a történetet, nekem nagyon hiányoztak. Köszönöm szépen az írónőnek, hogy elolvashattam ezt a történetet, nem volt ez rossz így elsőre, de hiszem, hogy a következő még jobb lesz !

Kiknek ajánlom:
  • a romantikus műfaj kedvelőinek
  • akik szeretik a szerelmi háromszöget
  • akik valami egyszerű és gyors olvasmányra vágynak

Én ezt a könyvet 4 csillagra értékeltem.
★★★★

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:


„ Kizárt, hogy az a sok millió nő ugyanúgy szült, ahogyan én készülök. Mind hazudik, amikor azt mondja, hogy ez a világ legcsodálatosabb dolga.”


„ Baba ! Nem szabad, érted ? Ne bonyolódj bele, mert annak is én iszom meg a levét. Ápolhatom a lelkedet, amikor rájössz, hogy semmi értelme harcolni tovább.”



Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!


Legyetek jók! Sziasztok !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése