2018. szeptember 1., szombat

Találkozás Szaszkó Gabriella írónővel !

Kedves Molyok!

A mai bejegyzésem más lesz, mint az eddigiek. Nem értékelést hoztam nektek egy könyvről, de nem is egy könyves taggel érkeztem most. Egy kisebb könyves eseményről szeretnék nektek beszámolni, ahol én is megjelentem.

Az esemény 2018. augusztus 30-án volt, Kecskeméten a Malom Center Libri könyvesboltjában. Ellátogatott hozzánk kedves írónőnk, Szaszkó Gabriella.Nem régiben jelent meg a Maxim kiadónál a második könyve, a Beszélj hozzám, és erről a könyvről illetve az ennek előző részéről a Maradj velemről folytattunk egy barátságos jó hangulatú beszélgetést az írónővel.

A Libri munkatársai nagyon aranyosak voltak velünk, és kedvesek. Bátorítottak minket, hogy beszéljünk, és hogy nyugodtan merjünk kérdezni. Hát mi rendesen meg is támadtuk az írónőt különböző kérdéseinkkel, aki örömmel válaszolta meg mindet. Nagyon jó hangulatban telt ez a beszélgetés, sok új információt szereztem meg a történet szereplőiről, arról, hogy hogyan is keletkeztek ezek a könyvek, és, hogy az írónőnknek van egy szuperképesége, amit úgy hívnak, hogy írás.

Nagyon jó érzés volt találkozni egy magyar írónkkal, főleg egy olyannal, aki ennyire kedves és barátságos az olvasóival. Sok mindent elmondott az írónő magáról, és az írás folyamatáról is, ami nagyon érdekes volt.

Számomra az írónő könyvei nagyon meghatározóak lettek az életemben. Kemény témákat dolgoz fel, amit szépen, aránylag könnyen adagol az olvasónak. A Maradj velem elolvasása után, és ezután a találkozó után bátran kijelentem, hogy én az írónő összes könyvét szeretném elolvasni. Igen, lehet, hogy ha az írónő nagyon belejön az írásba és gyorsan kiadja a kiadó a könyveit, akkor én lehet zsíros kenyeren fogok élni, de engem már ez sem érdekel. :D 
Szaszkó Gabriella közvetlen stílusával és kedves hozzáállásával szerintem mindannyiunk szívét elrabolta. Sok érdekességet mondott a további könyveiről, amiket mi az olvasói, már epekedve várunk. 

Köszönjük szépen a Libri munkatársainak és az írónőnek, hogy összejöhetett ez a találkozás, számomra egy örök emlék marad ! Remélem a következő könyv megjelenésénél ugyanitt találkozhatunk !


"Amy ​Forester élete nem könnyű; úgy tűnik, senki sem érti meg tetteinek mozgatórugóit. Amy a híres íróval, David Penningtonnal él párkapcsolatban. A férfi nem olyan régen publikálta gyerekkori memoárját, amiből ország-világ számára kiderül, hogy Amy korábban az író bátyjával, Chrisszel járt jegyben. David testvére öngyilkosságát követően határozza el, hogy megosztja mindenkivel gyermekkora borzalmait, alkoholista édesanyjuk bántalmazásait és zűrös kapcsolatát Amyvel. 
Amy a rágalmazások után dönt úgy, hogy megírja a saját történetét, és elmélyed a múlt eseményeiben. Emlékeit a Pennington fiúkról egészen a megismerkedésüktől kezdi, majd elmeséli Chrisszel való kapcsolatát, és azt, hogy milyen is volt egy súlyosan önbántalmazó fiú és drogfüggő testvére mellett élni. Bár az írás ad némi megkönnyebbülést neki, de a visszaemlékezés és Chris halálának közelgő évfordulója feltépi a fájó sebeket. Vajon sikerül majd Amynek a felszín felett tartania Davidet? Túlélheti szerelmük a próbatételt? Egyáltalán lehetséges egy elvesztett személy árnyékában felépíteni egy párkapcsolatot?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése