2020. május 23., szombat

Emy Dust : Követelt változás | ELŐOLVASÁS|


Fantasztikus történet szerelemről, harcról, gyászról és a könyörtelen életről.

Először is szeretném megköszönni Emy Dust írónőnek és a Book Dreams Kiadónak, hogy megjelenés előtt elolvashattam ezt a csodálatos könyvet, azt pedig pláne köszönöm, hogy még recenziós példányt is biztosítottak a részemre !

Írta: Emy Dust
Cím: Követelt változás
Oldalak száma: 490
Kiadta: Book Dreams
Megjelenés: 2020
Molyos értékelése: 99%
Műfaj: romantikus, akció, kaland, háború
Fülszöveg:

Randy Gleeson lázadó korszakát éli. Nem érdekli a család, és nagyban tesz a szabályokra. Míg egy nap, belép valaki az életébe és megváltoztat mindent, beleértve őt is 

Mi van akkor, ha az eltervezett jövő, percek alatt válik semmivé? 

Randy számára nincsenek nappalok, sem éjszakák, csak üresség, ami a pokolnál is rosszabb, és elviselhetetlen. Az önpusztítást látja az egyetlen megoldásnak. Féktelen harag, legyőzhetetlen gyűlölet, amitől csak egy valami mentheti meg: 

Követelt változás. 

Egy történet, ami felrepít és a mélybe húz, ahonnan csak a végigolvasásával  tudsz kikeveredni.


Borító:
Emy Dust Követelt változás című kötetének borítója rögtön felkeltette az érdeklődésemet, és tudtam, hogy nekem ezt el kell olvasnom. Szinte biztos voltam benne, hogy tetszeni fog, de hogy ennyire magával ragad a történet, arra egyáltalán nem számítottam. A képen megelevenedő jelenet számomra szuperül hozza a kötet olvasása közben érzett hangulatot. A borítóról csak úgy sugárzik a feszültség és az izgalom, és igen ez az, ami a történetet is átlengte.

„ Megváltoztathat valakit a háború? Istent játszunk több ezer mérföldre az otthonunktól. Emberek élete felett döntünk, de nincs más választásunk, ha nem akarunk elbukni.” 


Karakterek
Történetünk főszereplője Randy Gleeson, aki egy igazán erős jellemváltozáson esik át. A kötetben az olvasó szeme előtt válik a lázadó kisfiúból igazi férfivá. Mondjuk meg kell, hogy valljam, hogy én a lázadó személyiségét is imádtam, de az, amivé a végére vált, na, azzal tényleg totálisan levett a lábamról. Számomra a fiú személye egy igazán hihető és szerethető karakter, akinek szívesen olvastam a gondolatait. A legjobban azt szerettem benne, hogy kitartó és küzdő személyiség, aki igyekszik nem feladni, hanem csak küzdeni és küzdeni tovább. A vele történt események engem is erősen megráztak, sokszor megsajnáltam szegény fiút, mert egyáltalán nem volt könnyű helyzetbe. Lázadó személyisége miatt pedig én egyáltalán nem okolnám, mert lehet, hogy ebben a helyzetben én sem cselekednék másként.Csak röviden még annyi, hogy Zoé és Edd karakterét imádtam, és most róluk nem beszélnék bővebben, ismerjétek meg őket a kötetben. :) 

Írói stílus: 
Amikor elkezdtem olvasni a könyvet a könnyed és egyszerű stílus miatt elsőnek arra számítottam, hogy egy egyszerű kis aranyos szerelmi történetről lesz szó. Aztán megkaptam az első pofont az írónőtől, és rá kellett jönnöm, hogy itt ennél sokkal, de sokkal többről lesz szó. 

A cselekményszál végig nagyon izgalmas, illetve az írónő több olyan meglepő és váratlan fordulatot tett a történetbe, amitől sokszor leesett az állam, és nem akartam elhinni, hogy akkor ez most tényleg megtörtént. 

A karakterek szuper jól ki vannak dolgozva, gyorsan megszereti őket az olvasó, aztán meg izgulhat értük egy-egy izzasztóbb jelenetnél. 

Gondolataim a kötetről: 
Számomra már a kötet elején biztos volt az, hogy én ezt a könyvet szeretni fogom, viszont arra nem számítottam, hogy az írónő konkrétan többször is összetöri a szívemet olvasás közben. Emy Dust tollából egy olyan történetet kaptunk, amiről még az olvasása után is érdemes és kell gondolkodni. Ez a történet a gyászról, az emberségről és a könyörtelen életről szól. A kötet legnagyobb erőssége számomra az volt, hogy nagyon intenzíven tudott hatni rám, és ezt a legváratlanabb helyzetekben tette. Igazán ritkaság számba megy nálam az, ha én egy könyvön sírok, ha ez mégis megtörténik, akkor az nálam egy plusz pont, mert tényleg egyáltalán nem jellemző rám. Ennél a kötetnél ez megtörtént, és nem is egyszer. Legalább kétszer sírtam olvasás közben, illetve még ugyan ennyiszer akkor, amikor elmeséltem a páromnak a történetet. Szegény nem igazán értette, hogy miért sírok és csak nehezen tudom elmesélni a történetet, de azért végén ő is meghatódott. :D Szóval előre szólok minden kedves könyvmolynak, hogy ennek a könyvnek az elolvasásához erősen ajánlott papírzsebi használata, mert úgy sem úszod meg szárazon! Azon pedig senki ne lepődjön meg, hogy ilyen olvasási élmény után eldöntöttem, hogy az írónő összes könyvét el szeretném olvasni. Zseniális amit Emy Dust csinált ebben a kötetben, én egyszerűen imádtam !

Kiknek ajánlom:
  • MINDENKINEK !
  • akik szeretik a megható történeteket
  • akik szereti a katonás történeteket
Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

“Némely szívhez csak úgy tudnak hozzáférni, ha sebet ütnek rajta”

„ Megtanultam elfogadni, hogy nem adom fel, történjen bármi, nem tehetem meg, hogy menekülök. Ha már nem hozhatom helyre, akkor is szembenézek azzal, ami rám vár.”

„ Élhet úgy az ember, hogy nincs szíve? Mert az, ami nekem volt, már meghalt.”

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem. Ha kedved kaptatok a könyv elolvasásához kezdjetek neki bátran, de véleményeket kérek ám! :D

 

Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

 

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok!

 

Legyetek jók! Sziasztok! 

 

Itt tudjátok beszerezni:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése