2019. április 24., szerda

Egy nap bármi megtörténhet! | Colleen Hoover: Maybe Someday - Egy nap talán

Sziasztok Molyok !

Ti olvastatok már úgy könyvet, hogy közben zenét hallgattatok ? Rám ez idáig nem igazán volt jellemző. Aztán jött a Maybe Somedy...

Egyik barátnőm adta nekem kölcsön Colleen Hoover Maybe Someday című kötetét. Az írónőtől eddig még nem nagyon olvastam, csak a Soha, de soha trilógiát ,amit Tarryn Fisherer írt közösen, és az nekem személy szerint nagyon tetszett. Az Egy nap talán kötet meggyőzött engem arról, hogy elolvassam az írónő összes eddig magyarul megjelent kötetét, mert nagyon jó, amit csinál, érdemes rá figyelni! Na, de jöjjön is az értékelés !

Jó olvasást a bloghoz !


Írta: Colleen Hoover
Cím: Maybe Someday- Egy nap talán
Oldalak száma: 390
Kiadta: Könyvmolyképző
Megjelenés: 2017
Molyos értékelése: 92%
Fülszöveg:


„A huszonkét éves Sydney élete maga a tökély: egyetemre jár, jó állása van, stabil kapcsolatban él egy remek sráccal, Hunterrel, és a legjobb barátnőjével, Torival közösen bérel lakást. De minden megváltozik, amikor rájön, hogy Hunter megcsalja, és egyik pillanatról a másikra el kell döntenie, hogyan tovább.
Sydney egyszer csak vonzódni kezd a titokzatos, jóképű szomszéd sráchoz, Ridge-hez. Nem tudja levenni róla a szemét, és valósággal megbabonázza a fiú szenvedélyes gitárjátéka esténként az erkélyen. Ridge sem közömbös iránta, és hamarosan ráébrednek, hogy több szempontból is szükségük van egymásra.
Az Egy nap talán egy szenvedélyes történet barátságról, megcsalásról és szerelemről, ami az első oldaltól kezdve beszippantja az olvasót Sydney izgalmakkal teli világába.”


A könyv műfaja:
A könyv műfaját tekintve könnyed romantikus történet.

Borító:
Nagyon szép, egyszerűen imádom ! Az írónő összes könyvének nagyon szép a borítója, és ez alól az Egy nap talán sem kivétel. Nagyon jól hozza a könyv hangulatát és utal a dalszövegírásra, ami engem tejesen elvarázsolt. Nagyon szépek a színek, és az egész borító nagyon esztétikus és minőségi.

Karakterek:
A történet két főszerelője Sydney és Ridge észrevétlenül a szívembe lopóztak és ott is maradtak. Nagyon megszerettem őket, és sokszor annyira sajnáltam, hogy ilyen helyzetbe kerültek. 

Sydney számomra egy nagyon pozitív és szerethető karakter. Tetszik benne, hogy nagyon kitartó, és nem adja fel, kapjon bármit a sorstól. Vicces és vagány karaktert ismertem meg a személyében. 

Ridge karakteréért teljesen odavagyok. Általában ha beleszeretek egy fiú karakterbe az a könyv elolvasásáig tart, és mire a könyvet befejezem pár nap múlva már nem is gondolok rá. Na itt ez egyáltalán nem igaz. Nagyon megszerettem ezt a karaktert és még mindig sokat gondolok rá, hogy milyen cuki dolgokat csinált a könyvben. Azt hiszem Ridge bekerült a könyves szerelmeim közé. 

A többi karakter is nagyon tetszett, jól ki volt dolgozva, és igazi, valós személyiségük volt. Colleen Hoover jó karakterekkel dolgozik, akiket könnyű megszeretni és azonosulni velük.



Írói stílus:
Nekem nagyon tetszett Colleen Hoover írói stílusa. Könnyed és gyorsan olvasható történetet kaptunk, a szereplők jól ki voltak dolgozva, a cselekményszál izgalmas és fordulatokkal teli. A romantikus szál is nagyon el lett találva, nekem nagyon tetszett, sokszor csak úgy olvadoztam egy-egy aranyos jeleneten. Nagyon, friss és üde ez a regény, jól esett a lelkemnek.

Saját vélemény:
Engem ez a könyv teljesen elvarázsolt, a rabjává váltam. Elhatároztam, hogy az írónő összes könyvét elfogom olvasni, mert egyszerűen csodálatos, amit ez a nő művel. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem a szavam elállt a könyvtől. Olyan fordulatokban bővelkedett a történet, amire egyáltalán nem számítottam, és közben megolvasztotta a szívemet teljesen. Imádtam, egyszerűen !

Kinek ajánlom:
Mindenkinek ajánlom, aki valami könnyed romantikus regényre vágyik. Ez a kötet szerintem nagyon erős a kategóriájában.

Én ezt a könyvet 5 csillagra értékeltem.
★★★★★

Néhány idézet egy kis kedvcsinálónak:

„A legrosszabb az, amikor zuhanyozik. Azt az órát különösen utálom. Most is

éppen odabent van. Ilyenkor arra gondolok, hogy mindössze egy fal választ
el a meztelen testétől, és nem szeretem ezeket az ábrándképeket.”


„Én csak életed szerelme akarok lenni.”


„Érzem a parfümöd az ágyamon,
te vagy már minden gondolatom,
de az igazat csak leírni merem.”



Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek az értékelésem.


Ha esetleg már te is olvastad ezt a könyvet, akkor írd le bátran, hogy neked miért tetszett, vagy éppen nem tetszett. Gyere és beszéljük ki együtt!

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !

Legyetek jók! Sziasztok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése