2019. március 3., vasárnap

NYEREMÉNYJÁTÉK !

Sziasztok Molyok !

Elérkezett ez a várva várt pillanat is. Meghirdetem a blog legelső nyereményjátékát ! A könyv pedig, amit nyerhettek Kerstin Gier Fellegszálló című kötete. Azért gondoltam ezt a könyvet nyereményjátékra hirdetni, mert nekem nem igazán tetszett, és bízok benne, hogy egy olyan új gazdához fog kerülni, aki nagyon fogja szeretni, és aki örömmel olvassa ezt a kötetet.:)

Mit kell tennetek, hogy megnyerjétek ezt a kötetet ?

- kövessétek az instagram és a facebook oldalam is ( aki a játék után kikövet az több játékban nem vehet részt, mivel én nem a nyereményvadászoknak, hanem az olvasóimnak szeretnék ezzel kedveskedni !)

- lájkold be az instagramos képet, és taggeld be két ismerősöd, akiket érdekelhet a játék

- írd le ide komentben a számodra legkedvesebb könyv címét !

Nem kötelező, de ha megosztod storyban 24 órára, hogy többen is lássák, megköszönném. <3 p="">
FIGYELEM !
A játékban csak Magyarországi címmel rendelkezők vehetnek részt, illetve 18 év alattiak csak szülői beleegyezéssel !!!

A sorsorlás dátuma: 2019. 31. (vasárnap)

Mindenkinek sok sikert a játékhoz !

Ez a játék az instagramon fut, csak itt is megosztottam, hogy minél több emberhez eljusson  ! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése