2019. március 3., vasárnap

Februári összegző bejegyzés



Sziasztok Molyok !

A mai bejegyzésemben összefoglalnám nektek, hogy miket és mennyit is sikerült olvasnom februárban. Őszinte leszek, szerintem nem volt olyan jó olvasási hónap nekem a február, mert csak három könyvet sikerült elolvasnom, ami szerintem nem túl jó. Viszont ha azt nézzük, hogy az érettségi előtt állok, és szinte semmire nincs időm, úgy nézve ez a szám nagyon is jó.  Végül mindegy is, majd nyáron úgy is sokkal többet fogok olvasni, az már egyszer tuti ! ;)

Na, de nézzük is akkor a könyveket !

Kerstin Gier: Fellegszálló                                     Alynne Webb: Az utolsó                                 Eszes Rita: Rókatündér


Az első könyv, amit elolvastam ebben a hónapban Kerstin Gier Fellegszálló című  kötete. Az írónő Időtlen szerelem trilógiáját nagyon szerettem és valami hasonlóra számítottam itt is. Nekem nagy csalódás lett ez a könyv, ezért is kapott tőlem csak három csillagot.
A második elolvasott könyvem Alynne Webb Az utolsó című kötete volt, amit recenzióba kaptam meg az írónőtől. Nagyon tetszett ez a fantasy világ, így egyértelműen öt csillagot kapott tőlem.

Végül, de nem utolsó sorban a harmadik könyvem Eszes Rita Rókatündér című kötete volt. Ez a könyv feldobta a napjaimat, az egész februári hónapot. Könnyed felüdülés volt egy ilyen könyvet olvasni. Minden sorát imádtam, egyértelműen öt csillagot adtam rá.

Összegezve a hónapot 1104 oldalt olvastam el, ami szerintem egész jó eredmény. A három könyv közül kettőt magyar szerző írt, aminek nagyon örülök, hiszen nagyon szeretek magyar szerzőktől olvasni, és úgy gondolom, hogy nekünk magyar olvasóknak kell támogatnunk őket ! A három kötet közül csak az első könyv nem tetszett, és volt nagy csalódás, a másik két kötet nagyon nagyon tetszett, ami szerintem azért jó hír ! Remélem márciusban csak egy picivel többet tudok majd olvasni, bár érettségi mellett kitudja ! :D

Ez lett volna az én kis rövid februári összegző bejegyzésem, remélem tetszett nektek.

Köszönöm, hogy itt voltatok velem, remélem tetszett nektek ez a bejegyzésem. Ha valamelyik könyvet olvastad írd meg bátran, és beszéljük ki !

Hagyjatok magatok után nyomot, bátran jelezzétek véleményeteket a blogon, ígérem nem harapok !


Legyetek jók! Sziasztok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése