2018. október 3., szerda

Top 5 kedvenc női szereplőm



Kedves Molyok !

Több bloggernél és youtubernél is láttam, hogy szerdánként készítenek videót, vagy bejegyzést top öt kedvenc könyves témában.( pl. top öt kedvenc helyszín, vagy főszereplő) Én ezt nagyon jó ötletnek találom, ezért is gondoltam, hogy én is csinálok ilyet, és amíg csak lesz ihletem megpróbálok minden héten hozni valami újat.
Ebben a bejegyzésben, most a TOP 5 KEDVENC NŐI SZEREPLŐMET  hoztam el nektek ! Nem sorrendbe írom, csak simán felsorolom őket egymás után, mert nem tudnám eldönteni, hogy melyiküket szeretem jobban, mint a másikat.
Remélem örültök ennek az új témának a blogon, és szívesen fogjátok olvasni ! Jó szórakozást a blog olvasásához !

1. Hangay Emília 
Hangay Milit Böszörményi Gyula Ambrózy báró esetei sorozatából ismerhetitek. A történet eleje óta nagyon tetszett Mili karaktere, de ahogy haladtunk előre a kötetekben bekerült a kedvenc női szereplőim közé. De hogy mégis miért tetszik nekem ennyire Mili karaktere ? Ez a lány nagyon bátor, okos és annak ellenére, hogy ebben az időben a nőket nem kezelték egyenrangú félnek ő mégis bebizonyítja, hogy igenis ő ér annyit , mint bármelyik hímnemű lény. Nagyon vicces, ahogy Richárddal szurkálódik, de közben mégis szereti titkon. Összegezve az író egy baromi jó karaktert alkotott, akivel a női olvasók szívesen azonosulnak, és szívesen lennének a helyében, még akkor is ha egy ilyen morc báróval kéne együtt élniük egy fedél alatt.

2. Katniss Everdeen
Képtalálat a következőre: „katniss everdeen”
Ki ne ismerné és imádná az Éhezők viadala főszereplőjét Katnisst ? Ebbe a lányba annyi bátorság és erő van, hogy az olvasó csak néz, hogy ez a lány egy csoda. Szerintem mindenki ismeri a történetet, és tudja, hogy mi mindenen ment át ez a lány, csak, hogy megvédje a kishúgát. Szerintem már csak ez a tette is kiemelkedővé, érdekessé és szerethetővé tette Katniss karakterét, de engem nem csak ez ragadott meg benne. Nagyon tetszett, hogy segített másoknak is az éhezők viadalán, ezzel magát háttérbe szorítva. Emellett nekem nagyon tetszett, hogy a történet végén szembe ment a rendszerrel ! Micsoda lány, és micsoda ötlet ! Na ennél a pontnál döntöttem úgy, hogy Katniss a kedvenceim közé tartozik.


3. Amy Forester
Tudom, tudom , ne kövezzetek meg, hogy már megint Szaszkó Gabi könyvéről beszélek ! De az a könyv, áh... Na mindegy most nem a könyvről fogok beszélni, hanem az egyik szereplőjéről, Amy Forester. Ennek a lánynak nagyon megosztó a személyisége szerintem, mert van aki nagyon szereti, és van, aki nagyon utálja. Én a kezdetektől kedveltem, és végül is megértettem. Szerintem ő egy nagyon bátor és erős nő, mert nem hagyta ott  Christ, amikor már nagyon rosszul érezte magát a férfi szenvedélyei miatt, ő mégis kitartott mellette. Ugyanígy támogatta Davidet is a testvére elvesztése után. Sokan szerintem ezt nem tudták lenyelni, hogy Amy Christ és Davidet is szerette. Nekem ezzel nem volt gondom, úgy gondolom, hogy ő a helyzetéhez képest a legjobb döntéseket hozta. Mert most azért gondoljunk bele, ilyen helyzetbe mi mit tennénk ?

4. Hermione Granger
Képtalálat a következÅ‘re: „hermione granger”Bármily meglepő nagy Harry Potter fan vagyok, és hát tudom sokan nem szeretik Hermione Granger karakterét, én mégis beválasztottam a kedvenceim közé. Szerintem kulcsfontosságú személy a történetben, mert most mondjuk ki őszintén nagyon sokszor volt, hogy Hermione segítsége nélkül nem boldogultak volna a fiúk. Okos és talpraesett lány, és aki annak ellenére, hogy mugli családba született kiemelkedő az iskolában a tanulmányi eredményével. Nem értem, hogy akik nem szeretik azoknak mi bajuk van Hermionéval,dehát mindegy, nem vagyunk egyformák. Én szeretem őt, és úgy gondolom, hogy nagyon fontos szerepet játszik a történetben, nagy szükség van rá.


5. Miss Marple
Képtalálat a következÅ‘re: „miss marple”Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretem Agatah Christiet! Neki két híres nyomozója van Poirot és Miss Marple. Mind a két karaktert nagyon szeretem, és úgy gondolom, hogy nagyon jól kidolgozott érdekes karakterek. Beszéljünk egy kicsit Miss Marpleről. Egy idős nő, aki imád kötögetni, és senki nem gondolná róla, hogy milyen profi nyomozó. Észrevétlenül gyűjti be a bizonyítékot, fejben összerakja a dolgokat, és bumm lecsap ! Nagyon tetszik nekem Miss Marple karaktere, nagyon jól eltalálta az írónő. Eleinte nem értettem, hogy miért egy ilyen öreg hölgyet választott Agatha a könyvek főszereplőjének, de miután rájöttem, hogy egy idős szenilisnek ítélt hölgyről senki nem gondolná, hogy nyomozó, elmosolyodtam az írónő hihetetlen ügyességén.



Nahát ők lennének az én TOP 5 kedvenc női szereplőim. Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet, és szívesen olvasnám, hogy nektek kik a TOP 5 kedvenc női szereplőtök, írjátok meg bátran !

2 megjegyzés:

  1. Szia! Örömmel olvassa az ember ezt a bámulatos tudást, amit a könyvek világából összeszedtél, az összes posztodban! Izgalmas az új ötleted ezzel a top 5-tel ;) Továbbá imádom a blog felépítését,oldalt látni az éppen olvasott könyvedet,mert így akármikor én is neki állhatok ha tudok, és mire te posztolod,már a Te ajánlatoddal én is szereztem belőle saját tapasztalatot! Amint megunom az egyetemi szakirodalmat és kiolvasom, amiket fellistáztam a blogról,kipróbálom ezt a technikát! Puszi neked,így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Szia ! Nagyon jól esnek a szavaid, köszönöm szépen :) <3 puszi :-*

    VálaszTörlés